Rabu, 26 Oktober 2011

doa untuk jodohku

Ya Allah
Jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu agar bertambah kekuatanku untuk menciintaimu.

Ya Muhaimin
Jika aku jatuh cinta,jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku padamu

Ya Allah
Jika aku jatuh hati,ijinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya terpaut padamu agar tidak terjatuh aku pada jurang cinta yang semu

Ya Robbana
Jika aku jatuh hati,jagalah hatiku agar tidak berpaling pada hatimu

Ya Robbul ijjati
Jika aku rindu,rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanmu

Ya Allah
Jika aku rindu,jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku merindukan syurgamu

Ya Allah
Jika ka halalkan aku merindui kekasihku,jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakanku pada cinta hakiki dan rindu abadi kepadamu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar